Klagevejledning

Hauritz ApS

Oplever Kunden forkert eller dårlig rådgivning hos Hauritz ApS, og føler Kunden at have lidt tab, skal Kunden i første omgang henvende sig til den klageansvarlige hos Hauritz, Pia Hauritz.

kontakt@byhauritz.dk

Kan der ikke opnås enighed om klagens indhold, har Kunden mulighed for at klage til Center for Klageløsning / Forbrugerklageankenævnet. Klagen foretages elektronisk med NemID via dette link:

https://naevneneshus.dk/start-din-klage/center-for-klageloesning-og-forbrugerklagenaevnet/ 

Kunden skal sørge for at kunne vedhæfte dokumentation for baggrunden for klagen.

 

JPLRådgivning ApS

Kunden kan altid kontakte sin kontaktperson hos JPLRådgivning ApS, hvis Kunden mod forventning ikke er tilfreds med Rådgivningen. Hvis Kunden, efter at have drøftet problemstillingen med Kundens kontaktperson, fortsat ikke er tilfreds, kan Kunden klage til den klageansvarlige hos JPLRådgivning ApS:

JPLRådgivning ApS

Att.: Den klageansvarlige

Strandvejen 19

4300 Holbæk

E-mail: Jon@JPLInvest.dk

 

Er Kunden fortsat ikke enig med JPLRådgivning ApS, kan der klages til:

Sekretariatet for de finansielle ankenævn

St. Kongensgade 62, 2. sal

1264 København K

sek@fanke.dk

Tlf. 35 43 63 33

https://fanke.dk/